HTML

Van, ami volt...

Friss topikok

  • Nightm@re: nem beszólásképpen írtam, csak úgy; sajnálom, ha annak vetted... (2010.02.02. 22:15) a zord(ó) kezdetek
  • Nightm@re: ... csak elérted, hogy elolvassam... 8/ csodálatos :P (2010.02.02. 22:04) Egy rég elveszett "kincs".

Linkblog

2010.02.01. 17:24 Zordó

Egy rég elveszett "kincs".

 Érdekes dolog: ráleltem egy régi költeménynek nem nevezhető alkotásomra, melyet a Sárga Csikó-nevű népdal formájára írtam:

az olvasáshoz érdemes tudni, hogy egy időszakban a Csenge nevet használtam...

Élvezkedni!

Sárga csikló, Csenge rajtad,
vajon elmegyek-e rajtad?
Huzsedári, huzsedom!

Majd elmegyek, de nem rajtad,
Ki kell menni, az udvarra,
Huzsedári, huzsedom!

Betekintek az ablakon,
Ki rejszol ott az asztalon?
Huzsedári, huzsedom!

Kovács Jani karosszékben,
Play Boy újság a kezében,
Huzsedári, huzsedom!

Kocsis Róza fésülködik,
A Janinak biggyeszkedik,
Huzsedári, huzsedom!

ugye Jani szép is vagyok?
Éppen alád való vagyok.
Huzsedári, huzsedom!

Szép is vagy te, jó is vagy te,
Csak egy kicsit csalfa vagy te.
Huzsedári, huzsedom!

Kocsis Róza ágyék tája,
szemet szúr, a sok szőr szála.
Huzsedári, huzsedom!

Kovács Jani görbe lába
Nem tud felmászni az ágyra.
Huzsedári, huzsedom!

Én is a lábára fognám,
Ha ilyen lenne a p...nám
Huzsedári, huzsedom!

 

1 komment

Címkék: kincs


A bejegyzés trackback címe:

https://adolgok.blog.hu/api/trackback/id/tr381720472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nightm@re 2010.02.02. 22:04:13

... csak elérted, hogy elolvassam... 8/ csodálatos :P
süti beállítások módosítása